Thursday, June 24, 2010
KMM
haaa???binatang pe KMM 2?haha...kmm 2 ialah Kolej Matrikulasi Melaka...asal lak tiba2 post aqq pasal kmm lak?haha...petang semalam...aq an g KL an an...lama la juga...n bila balik...my sis told me that i got kmm...i'm shock...seriously shock...the kmm's people told my sis if I want that offer...can visit their website...when I open their website...I know that I got 2 years programme there...i think i will not get any matrik because my science sub didn't past the qualification 4 matrik...n the reg is 28/6/2010...huhu...I don't want it...because if we can carry the sub...it's ok...but if not?u will not go anywere...hurmm...
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
weh xyah g la.uitm je.
ReplyDeletehaha.melake xde pape.g sabah lg bagos.
haha
skang ni tak tgk rsult spm da..
ReplyDeleteikut rezeki..
p/s : KMM best wey! ada haziq..hehehe...
haha...
ReplyDeleteayep:preparation tuk UiTM smue dh siap...
rain:haziq 2 bf ko...xde kena mngena dgn aq...haha
hik3
ReplyDelete